Telefooncentrale en CRM / ERP laten samenwerken?

Allocloud en Odoo zorgen hiervoor

          Als uw bedrijf veel contact heeft met zijn klanten en leveranciers via telefoon of gsm, dan is het belangrijk dat ook deze contacten vastgelegd worden in het CRM systeem. Meestal is dat een vervelende taak: je hebt nog maar net de telefoon neergelegd, wil aan iets anders beginnen en toch moet je eerst een kort verslag uitschrijven zodat iedereen op de hoogte blijft van de afspraken die gemaakt zijn. 

          Hoe pak je dit praktisch aan?

          Odoo heeft een ingebouwde integratie met Allocloud. Deze integratie vereist geen extra installatie van componenten. Dus heel eenvoudig voor elkaar te krijgen.
          Naast de Odoo licentie heb je enkel nog een abonnement bij Allocloud nodig.

          Wat zijn de voordelen?

          Deze integratie zorgt voor enkele super gemakkelijke functies:

          Click to call: heb je een klantenfiche in Odoo op uw scherm staan, dan is het 1x klikken en je bent aan het bellen met die persoon

          Screen popups: belt een klant u via een telefoonnummer dat bij Allocloud beheerd wordt, dan krijg je direct een popup op uw scherm met de klantengegevens. Vanop deze fiche kan je heel eenvoudig nieuwe orders aanmaken, openstaande orders bekijken, facturatie raadplegen, ...

          Voicemail to Odoo: ben je niet bereikbaar? Dan neemt uw VOIP systeem op, neemt de boodschap aan en zet ze klaar in Odoo

          Is deze integratie in elk land bruikbaar?

          Op dit ogenblik kan je deze integratie gebruiken voor telefoonnummers in België, Frankrijk, UK, Duitsland, Nederland en Zwitserland. Enkele andere landen komen er heel binnenkort aan: Spanje, Italië, Zweden, Ierland, Portugal en Denemarken




          Schrijf een reactie

          U moet zijn ingelogd om een opmerking te plaatsen.